"انجمن حامیان هنر" از هنرمندان پیشکسوت تقدیر می‌کند
انجمن حامیان هنر بر اساس وظایفی که برای خود تعریف کرده در نظر دارد این هفته تعدادی از هنرمندان پیشکسوت و باتجربه عرصه‌های مختلف را مورد تقدیر قرار بدهد.
بابک نوری، مشاور هنری و مدیر روابط عمومی این انجمن، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر گفت: "در این برنامه تقدیر از حدود 20 هنرمند پیشکسوت را نظر داریم که ملکه رنجبر بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون یکی از این افراد است. ما هر هفته به برگزاری برنامه های مختلف در خصوص برگزاری همایش یا تجلیل از هنرمندان پیشکسوت می پردازیم و در این زمینه از کمک ارگان های مختلف و حمایت کنندگان بخش خصوصی استفاده می کنیم." وی در ادامه خاطرنشان کرد: "تکریم هنر و هنرمند، برقراری ارتباط میان هنرمندان و سایر بخش های جامعه، فعالیت در زمینه آموزش تخصصی هنر، برگزاری همایش های هنری، برپایی نمایشگاه و تحقیق و پژوهش در عرصه های مختلف بخشی از فعالیت های "انجمن حامیان هنر" را تشکیل می دهد که در سال جاری تشکیل شده است. محمدمهدی پریزاد مسئول، وحید سماوات معاون تحقیق و پژوهش و عرفان میرطالبی مشاور تبلیغات و همایش های این انجمن هستند."
بابک نوری که در حال حاضر دنبال توافق با یکی از تهیه کنندگان سینما برای ساخت فیلم "بدشانس" است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و ساختار کلی آن طنز موقعیت است. متن را حسین مثقالی نوشته و داستان فیلم درباره مردی است که خود را بدشانس ترین آدم می داند، اما یک اتفاق در زندگی او باعث می شود نگاهش نسبت به اتفاقات و شرایط کلی زندگی تغییر کند. "خبرگزاری مهر"