بابک نوری دومین فیلم بلند خود را می سازد
فیلم " میهمان ناخوانده " که دومین تجربه بابک نوری در عرصه کارگردانی فیلم بلند به شمار می رود، در مرحله پیش تولید به سر می برد. بابک نوری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار سینمایی "مهر"، بااعلام این خبر گفت: مضمون این فیلمدرباره سوئ تفاهم است و به صورت طنز آمیز ارایه می شود. داستان فیلم درباره زوج جوانی است که درست شب عروسی در حال حرکت از آرایشگاه به سمت مجلس عروسی متوجه وجود یک کودک دو ساله در صندلی عقب ماشین عروس می شوند. این مساله همه چیز را به هم می زند و مجلس عروسی را به زد و خوردمی کشاند
وی درباره بازیگران این فیلم توضیح داد: برای ایفای نقش های مختلف این اثر چند بازیگر را مد نظر دارم، اما تا کنون با هیچ یک از آنها به توافق نهایی نرسیده ام. اما از بازیگرانی که به عنوان اولویت روی آنها نظر دارم، می توانم به زیبا بروفه و رضا عطاران اشاره کنم. در فیلم " میهمان ناخوانده " که متن آن را حسن عظیمی به نگارش درآورده است، اسفندیار شهیدی به عنوان مدیر تصویربرداری و ناصر مقدس در مقام مدیر تولید با پروژه همکاری می کنند. این فیلم به وسیله محمد صدیقی نژاد ( موسسه جهان تصویر ) تهیه و تولید می شود.
لازم به ذکر است بابک نوری پیش از این فیلم بلند " پیکره " را کارگردانی کرده است و بازی در فیلم های سینمایی " گل یخ "، " شور عشق" و " رویای جوانی " را در کارنامه فعالیت های خود دارد. همچنین ایفای نقش در مجموعه های " کلانتر"، " بازی پنهان " و " دختران " از دیگر فعالیت های وی به شمار می رود. منبع "خبرگزاری مهر"