فیلم تلویزیونی آخرین ثانیه های وطن در مرحله پیش تولید
فیلم نود دقیقه ای "آخرین ثانیه های وطن" به کارگردانی "علی احمدی نیا" تهیه می شود.
"بابک نوری"، بازیگر کارگردان در گفت وگو با خبرنگار تلویزیونی "مهر"، ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: کارگردانی فیلم "آخرین ثانیه های وطن" برعهده خوم است. داستان این فیلم نود دقیقه ای توسط "احسان دلاویز" نوشته شده و حکایت دختری است که به کشوری مهاجرت می کند. وی در این سفر با شرایط مختلفی روبرو می شود. وی در ادامه افزود: البته خیلی علاقمند هستم که شرایط این فیلم نود دقیقه ای به صورت سینمایی فراهم شود.
نوری همچنین اشاره کرد: البته قصد دارم کارگردانی مجموعه تلویزیونی "راننده تاکسی" هم برعهده داشته باشم. این مجموعه به تهیه کنندگی "محمد نشاط" در مرحله پیش تولید قرار دارد. داستان این فیلم درباره یک پیرمرد راننده است که به دلیل حواس پراتی مسافران را به اشتباه جا به جا می کند. از سوی دیگر این پیرمرد سه فرزند دختر دارد که دم بخت هستند و او قصد دارد جهیزیه آن ها را فراهم کند. البته دختران زیاد موافق کار کردن پدر نیستند و...
وی درپایان خاطر نشان ساخت: فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط "شعله شریعتی" نوشته شده است। البته باید اشاره کنم که هنوز مشخص نشده که ساخت کدام یک از این کارها را ابتدا انجام دهم। "خبرگزاری مهر"